Un grillet de llimona

La meva foto
Mentre no es digui el contrari tot forma part de l'analogia de la màquina. El que no es llança es reaprofita.

dilluns, 7 de setembre del 2009

enveja felina

 
· No has envejat mai un gat?
  
Quan tu veus que estàs que no pots més, que desitges que els dies tinguin més de 24 hores, quan tens feina i més feina i coses impossibles de memoritzar.. quan estàs a sobre la roda de l'estrès diari..
Al mig de tot aquest batibull de coses, mires al teu company de quatre parets i veus la vida relaxada que porta; avui ja ha dormit més de 12 hores i encara sembla que li faltin hores de son. 
En aquell moment penses en el que donaries per canviar-li el lloc a aquella boleta peluda que descansa sota els raigs de sol... 
o no?
  
Tecnicitats: foto feta amb una càmera Ricoh kr-10 Super, amb un rodet caducat de 400 ASA, protagonista de la qual el gat Mixu. Foto germana d'aquesta: Jo ja he plorat la teva mort
  
Grillet

2 comentaris:

  1. Per sort, durant l'estiu no cal tenir cap enveja ni una dels gats...
    Tant la foto com el text m'han agradat molt. Qui sap si amb un rodet sense caducar hagués quedat una imatge tan tranquil·la i casolana.


    Salut!

    ResponElimina
  2. Certament, tot i que aquesta foto està molt bé. La que vas ficar al flickr, junt amb el seu text, m'agrada encara més.

    No sé si realment he patit mai enveja felina, pero puc afirmar que mai he patit enveja per la meva tortuga.

    Gats i gats, suposo que tampoc tots tenen la sort de ser el teu company de quatre parets ni de descansar sota els raigs de sol que entren per la teva finestra :)

    ResponElimina